بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 

حتی اگر رساندن یک زن به ارگاسم خیلی سخت نباشد، بنظر می رسد آقایان عموماً در مورد اینکه آیا خانم هایشان پس از یک آمیزش جنسی ارضا شده اند یا نه مشکل دارند. اما اغلب آقایان نیاز دارند در مورد ارضای خانم هایشان مطمئن شوند.

اینکه خانم هایشان بگویند: عزیزم من خیلی ارضا شدم یا مدام بپرسید ارضا شدی؟ زیاد جالب نیست.
در اینجا علائمی نه چندان واضح را بیان می کنیم که نشان دهنده آمادگی خانمتان برای آمیزش است و اینکه نسبت به اعمال شما رضایت دارد.
 
 
 
 
در ادامه مطلب میخوانیم

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:علائم و نشانه های ارضای جنسی در خانم ها,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

حل اختلافات زناشویی با چند قدم ساده
«اختلاف» بخش جدایی ناپذیر زندگی زناشویی است و به خودی خود برای زندگی زناشویی خطرناک نیست، آنچه می تواند خطرناک باشد نحوه مواجهه همسران با اختلافاتشان است. اگر اختلافات به درستی حل نشود می تواند زندگی زناشویی را دچار بحران های جدی کند.

زوجین در مواجه با این اختلافات و تعارضات معمولا سه نوع برخورد دارند:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:حل اختلافات زناشویی با چند قدم ساده,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 

احساسات شما متاثر از افکار شماست. خود انسانها موجب ناراحتی خودشان می شوند، آن هم به واسطه ی اعتقادات غیرعاقلانه ای که در رویدادها یا تجارب فعال کننده زندگی شان دارند .

فکر کردن ,نظم بخشیدن به افکار

فکر کردن

ما می توانیم با تربیت کردن و نظم بخشیدن افکار خود، زندگی را مملو از کامروایی، خلاقیت و از لحاظ هیجانی رضایت بخش کنیم. احساس خوب از طریق تفکر صحیح ایجاد می شود .

انسان ها با سازمان دهی و نظم بخشیدن به افکار خود ، می توانند کامروا و خلاق باشند ، می توانند زندگی هیجانی رضایت بخشی را پشت سر بگذارند، یا زندگی را سرد، ماشینی و واقعا ناخوشایند جلوه دهند.

شاید این طور باشد. اما دلیل این که چنین برداشت ناخوشایندی از این حرفها دارید این است که والدین، معلمان و درمانگرها، واقعیات را طوری برای شما جلوه داده اند که باور کرده اید فقط از طریق تجارب بسیار هیجانی می توان زندگی خوب داشت و حداکثر بهره را از زندگی برد.

تفکر عاقلانه در درازمدت ، باعث خواهد شد تا بیشتر احساس لذت را داشته باشیم ؛ چون عقل انسان به او کمک می کند خودش را از شر احساسات مزاحم خلاص کند، به ویژه از وحشت و خشم پریشان کننده، سپس می تواند هیجانات و سرگرمی های لذت بخش را جایگزین نماید .

جالب است بدانیم حتی هیجانات ناخوشایندی مثل پشیمانی و ندامت ما را شادتر می کنند و به ما کمک می کنند تا به خواسته های خود بیشتر دست پیدا کنیم. اگر با این هیجانات درست برخورد کنیم و آنها را نشانه اشکالات زندگی خود بدانیم ، می توانیم از تجارب و رویدادهای ناخوشایندی که موجب تاسف و ندامت ما شده اند، خلاص شویم.

 

ما به عنوان یک انسان از چهار فرآیند اصلی که همگی برای بقاء و شادمانی مان ضروری اند متاثر هستیم :

1.شما دارای درک و حس هستید، می بینید، می چشید، بو می کنید و می شنوید

2. احساس یا هیجان دارید، عشق، تنفر، احساس گناه یا افسردگی

3. شما دارای حرکت و عمل هستید، قدم می زنید، می خورید، شنا می کنید

4. استدلال و فکر می کنید، به یاد می آورید، تصور می کنید، فرض می کنید و مسایل را حل می کنید

فکر کردن ,نظم بخشیدن به افکار

اما معمولا هیچ یک از این چهار فرآیند اصلی را به طور کاملا مجزا تجربه نمی کنید . وقتی چیزی را ادراک یا احساس می کنید به آن فکر هم می کنید و بالاخره در مورد آن کاری را انجام می دهید .ما به طور همزمان ادراک، حرکت، تفکر می کنیم و تهییج می شویم.

این چهار شیوه اصلی ارتباط ما با دنیا، از هم مجزا نیستند. آنها با هم همپوشی دارند و هریک جنبه های مختلفی از زندگی ما را دربرمی گیرند.

بنابراین تفکر ، علاوه بر تغییرات زیستی- الکتریکی مغز ، یادآوری، یادگیری و حل مسئله ، شامل رفتارهای حسی وحرکتی و هیجانی هم می باشد.

هیجان یکی از آن فرآیندهایی است که رابطه نزدیکی با ادراک، حرکت و تفکر دارد.

معمولا مراکز هیجانی، ادراکی، حرکتی و فکری ما تا حدودی دارای خاصیت تحریک پذیری و پذیرندگی هستند. بنابراین با محرکی که شدت معینی دارد بر آنها تاثیر می گذارد یا بر شدت آنها می افزاید و یا از شدت آنها می کاهد. ما می توانیم در موارد ویژه ای این تحریک را به طور مستقیم بر مراکز هیجانی وارد کنیم، مثلا از طریق تحریک الکتریکی بخش هایی از مغز یا مصرف داروهای محرک یا کندکننده ای که بر بخش هایی از مغز یا دستگاه عصبی خودمختار تاثیر می گذارند.

همچنین می توانیم محرک را به طور غیرمستقیم یعنی از طریق ادراک، حرکت و تفکر وارد کنیم و از این راه بر دستگاه عصبی مرکز و راههای مغزیی که با مراکز هیجانی بالا در ارتباطند و بر آن تاثیر می گذارند، اثر بگذاریم.

 

پس به سه شکل می توانید احساسات خود را کنترل کنید:

1.به شیوه الکتریکی و زیستی شیمیایی مستقیما بر هیجانات خود تاثیر بگذارید

2.از طریق آرامش عضلانی

3.از طریق تفکر ارادی، تفکر، تعمق، حساسیت زدایی ذهنی یا تکرار مطالب آرام بخش برای خود با هیجان زندگی تان مقابله کنید.

 

تفکر عقلانی- هیجانی به شما کمک خواهد کرد تا احساسات خود را به طور کاملتر و آزادانه تری مشاهده کنید و وجود آنها را بپذیرید و آنها را جزیی از خودتان بدانید. ببینید آیا مناسبند یا خیر، بالاخره احساس مورد نظرتان را داشته باشید و از زندگی بهره بیشتری ببرید.

با افکارتان ، به جنگ آشفتگی های هیجانی بروید، انسان ها از لحاظ نظری قادرند افکار و احساسات منفی خود را کنترل کنند اما گاهی عملا نمی توانند موفق به انجام این کار شوند .

موانع اصلی بر سر راه تفکر و هیجان موثر عبارتند از:

1.برخی از مردم خیلی کند ذهن تر از آن هستند که بخواهند افکار صحیحی داشته باشند

2.برخی از آنها هم که از هوش کافی برخوردارند راه درست فکر کردن را نمی دانند

3.گاهی نیز هوش و آموزش کافی را برای تفکر واضح و روشن دارند اما از این هوش یا دانش خود به خوبی استفاده نمی کنند یا عملکردی روان رنجورانه دارند.

 

افرادی که رفتار روان رنجورانه دارند ، ظرفیت های بالقوه ای دارند اما نمی دانند رفتارهایشان چطور به آنها لطمه می زند گاهی هم می دانند چطور به خودشان لطمه می زنند اما به دلایلی غیرعاقلانه از رفتارهای مخرب خویش دست نمی کشند.در حالی که این افراد ظرفیت های بالقوه دارند و فطرتا کم هوش نیستند .

دلیل مشکلات هیجانی آنان ، ناآگاهی آنها از نحوه تفکر صحیح تر و انجام رفتارهای کمتر مخرب است. تفکر روشن، منجر به هیجانات مناسب می شود و حماقت و جهالت و آشفتگی ، با تفکر صحیح مغایرت دارد و باعث هیجان زدگی مفرط یا کم هیجانی می شود.

 

 

منبع : کتاب زندگی عاقلانه ، مولفان: آلبرت الیس- رابرت هارپر ، مترجم: مهرداد




تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:زندگی روی صندلی عقل,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 

از تنهایی وحشت داشت و خوب می دانست که آرزوی پدر و مادر پیرش را تنها او می تواند برآورده سازد. ازهم سن و سالانش تقریباً تنها او مانده بود. دیگر هیچ بهانه ای نداشت، زیرا دوران سربازی اش را به اتمام رسانده بود و با درآمدی که داشت می توانست به راحتی خرج یک زندگی را بدهد. یکی از مهمترین دلایلش این بود که دلش نمی خواست اختلاف سنی اش با بچه هایش زیاد باشد. دلش می خواست مستقل شود و از طرفی از دست حرف و حدیث مردم راحت شود. به تازگی شنیده بود که اداره به متأهلها خانه یا زمین می دهد...

 

اینها همگی بخشی از معیارهای ناپخته اما قدرتمندی است که در جامعه امروز اصل انتخاب آگاهانه و هوشمندانه را کمرنگ کرده است. به راستی آیا می توان با قوانین از پیش تعیین شده، وارد سرنوشت و روحیات و خلقیات انسان دیگری شد؟ مگر نه این است که انسان از روحی بزرگ و نامحدود به وجود آمده است، پس چگونه می توان قوانین این روح نامحدود را با قوانین محدود و شرعی شده قیاس کرد و بر مبنای آن مهمترین و جدی ترین تصمیم زندگی را گرفت.

وقت ازدواج, بهانه های اشتباه برای یک انتخاب

ازدواج موضوعی نیست که بتوان برای آن قانون و فرمول تعیین کرد و همه را وادار به رعایت این قانون کرد. بر این اساس، سن ازدواج را هم شرایط روحی و آمادگی و نیاز درونی هر فرد مشخص می کند. این که بخواهیم بدون در نظر گرفتن شرایط و آمادگی روحی و روانی، ازدواج کنیم به تبع آن باید شاهد هر گونه اتفاق و رویداد ناخوشایندی هم در زندگی مان باشیم.

 

بهانه های اشتباه برای یک انتخاب

اگر به آمار طلاق و عوامل جدایی ها توجه کنیم، می بینیم که اکثر این ازدواج های بی سرانجام با ظاهری ترین شباهت ها و یا تفاهم بر مبناهای سست و در بعضی موارد، توهمی شکل گرفته است که پس از مدت زمانی کوتاه سطح شکافته و زوجین به عمق حقیقت وجودی فرد مقابل پی خواهند برد و متأسفانه در اکثر مواقع این شناخت زمانی اتفاق می افتد که تقریباً کار از کار گذشته است.

 

همکلاس بودن، همکار بودن، هم رشته بودن، هم زبان و هم فرهنگ بودن، هم سطح و هم مذهب بودن، تنها رضایت داشتن خانواده ها و هزاران دلیل ریز و درشتی که همگی بر پایه ای از شرطی شدگی های ذهن بنا شده است، می تواند نمونه ای از معیارهایی باشد که تنها در سطح مانده است، اما آیا تا به حال از خود پرسیده ایم که هدف نهایی از ازدواج چیست و چرا انسانها ازدواج می کنند؟

 

قرآن می فرماید: که ما زن و مرد را مایه آرامش هم قرار داده ایم تا در کنار هم آرامش یابند، اما اصلاً چگونه می توان به آن آرامش دست یافت؟ این آرامش در کجای زندگی یافت می شود؟

 

در کنار موهبت های بی انتهای خداوند، ازدواج کردن هم یکی از این نعمتهای بی شماری است که به جرأت می توان گفت، از مهمترین و اساسی ترین و حتی سرنوشت سازترین انتخابهای انسان است.

 

ازدواج یعنی پیوند دو روح که در دو جسم زندگی می کنند. ژرف اندیشان، ازدواج را تجربه یگانگی و یکی شدن دو فرد دانسته اند، بهتر است بگوییم یکی شدن دو روح و زمانی این آرامش به معنای حقیقی خود می رسد، که این یگانگی با تمام وجود اتفاق افتاده باشد.

 

یگانگی اتفاق نمی افتد جز با انتخاب هوشیارانه و همذات پنداری. اما این هوشیاری چه زمانی رخ می دهد و چگونه می توان با درایت و تیزبینی تن به ازدواج داد؟ عده ای معتقدند تا زمانی که زیر یک سقف زندگی نکنیم، نخواهیم توانست طرف مقابل را بشناسیم و دیده شده که بسیاری از زوجها زودتر از احساس نیاز به ازدواج، ازدواج کرده اند. البته منظور از نیاز، چیزی فراسوی نیازهای مادی و جسمانی شرطی شده است.

ازدواج تکامل یافتن و تعالی یافتن است. حال اگر این انتخاب آگاهانه و هوشیارانه صورت گیرد، می توان تقریباً به همان آرامشی رسید که قرآن کریم از آن یاد کرده است

 

کی و چه وقت ازدواج کردن، موضوعی است که افراد زیادی از جمله متخصصان تلاش کرده اند تا در این زمینه به یک جواب روشن و قاطع درباره سن ازدواج برسند. جوابی که برای همه کاربرد داشته باشد. چیزی شبیه یک فرمول یا معادله که بی قید و شرط برای همه یکسان باشد. حال در این میلان اصلاً فرقی نمی کند که کسی میل و نیاز به ازدواج را در خود احساس می کند و یا اینکه فردی دیگر اصلاً حس نمی کند، اما به محض اینکه سنش به فرمول معادله نزدیکتر شد، تحت فشار اطرافیان، مجبور است که تن به ازدواج بدهد و یا آنقدر ذهنش در دامهای شرطی شده گیر کرده است که در خیالات خود دچار خودفریبی می شود. اما در حقیقت ازدواج به سن و سال نیست، بلکه به حس و حال درونی است، به احساسی فرای احساسات زمینی.

 

ازدواج تکامل یافتن و تعالی یافتن است. حال اگر این انتخاب آگاهانه و هوشیارانه صورت گیرد، می توان تقریباً به همان آرامشی رسید که قرآن کریم از آن یاد کرده است. زمانی که روح، آمادگی لازم را برای ازدواج کردن مشاهده کرد و این نیاز درونی آشکار شد، دیگر به هیچ قیمتی بیرون راندنی نیست؛ حتی اگر با آن بجنگی و بخواهی از فکرش رهایی یابی، زیرا دیگر جزیی از خودت است...

 

چه کسی می تواند بگوید که دامنه و عمق تأثیر ازدواج و گستره دگرگونی و تغییری که می تواند در زندگی افراد ایجاد کند تا چه مرزهایی کشیده می شود؟ !پس بهتر است عمیقاً مراقب و هوشیار بود. زیرا به جز خودمان هیچ کس دیگری حاضر نیست تاوان سنگین بزرگترین و جدی ترین تصمیم زندگیمان را بدهد.

 

در چه سنی باید ازدواج کرد؟

برای ازدواج علاوه بر نیاز به رشد جسمی و جنسی ، رشد روانی و اجتماعی نیز مورد نیاز است. در اواخر دوره نوجوانی رشد جنسی تقریبا کامل می شود و فرد توانایی تولید مثل پیدا می کند. در اواخر سنین نوجوانی اغلب دختران به فکر ازدواج می افتند، در حالیکه پسران در این سنین خواهان ازدواج نیستند. گرچه ازدواج تنها راه مشروع و سالم تأمین نیازهای جسمی و روانی نوجوانان است، ولی برای یک ازدواج موفق، آمادگی زیستی، روانی، مادی و اجتماعی لازم است. به همین جهت، متخصصان سن مناسب ازدواج را برای دختران 18 تا 24 سال و برای پسران 24 تا 28 سال توصیه می کنند. معمولا اختلاف سن 2 تا 6 سال بین دختر و پسر برای ازدواج توصیه می شود. در صورت داشتن ازدواج زودهنگام، بهتر است داشتن فرزند تا پس از 20 سالگی به تعویق بیفتد. برای این منظور لازم است که زوجین با روش های صحیح تنظیم خانواده آشنا باشند.

 

معیارهای یک ازدواج موفق چیست؟

انتخاب همسر از مهمترین تصمیمات فرد در زندگی است، زیرا می تواند آینده فرد را رقم بزند. تشکیل خانواده سالم، متعادل و پایدار مانند هر امر مهم دیگری به تفکر منطقی و تلاش و کوشش نیازمند است. جوان می بایستی بر اساس معیارهای اصولی، منطقی همسر آینده خود را شناسایی و انتخاب نماید و آنگاه به انجام پیوند زناشویی اقدام کند. بصورت کلی اصالت خانوادگی به عنوان اساسی ترین معیار انتخاب همسر شناخته می شود. ایمان، اخلاق نیکو و روان سالم، و تناسب زوجین در ویژگیهای ظاهری، سنی، تحصیلی، فرهنگی، تربیتی و اعتقادی از موارد اساسی در انتخاب همسر است

 

 




تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:بهترین وقت ازدواج,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

مراحل قبل از شروع رابطه جنسی,رابطه جنسی,آموزش رابطه جنسی,آموزش روابط زناشویی



ادامه مطلب...
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 

گیاهان دارویی,داروهای گیاهی

سطح بالای چربی یا کلسترول خون می‌تواند باعث عوارضی مانند آترواسکلروز (سفت و شکسته شدن عروق)، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی، افزایش شانس ابتلا به سکته مغزی، کبد چرب و... شود.
گیاه درمانی
رژیم غذایی نامناسب، استفاده از غذاهای چرب و پرکالری، فرهنگ ناصحیح استفاده بیش از حد از غذاهای فوری (فست‌فودها) نظیر پیتزا، سس مایونز، فرهنگ نادرست مصرف زیاد گوشت قرمز در جامعه و زندگی کم‌تحرک ماشینی در کشور ما باعث شده است افراد زیادی به مشکل بالا بودن چربی و کلسترول خون یا چاقی مبتلا باشند.
اولین و بهترین راه برای کاهش یا رفع این مشکل، اصلاح رژیم غذایی است. یکی از مهم‌ترین توصیه‌های غذایی، کاهش مصرف گوشت قرمز و برنج و استفاده بیشتر از سبزیجاتی نظیر کلم، کرفس، هویج، کاهو، اسفناج، کدو و ... در رژیم غذایی روزانه است. مرف بیشتر غذاهای دریایی و سایر ترکیبات حاوی روغن امگا 3 نیز توصیه می‌شود.
گیاهان دارویی زیادی نیز وجود دارد که کاهش‌دهنده چربی خون نیز هستند مانند:
* دم‌کرده آویشن که از دیدگاه طب سنتی ایران دفع‌کننده رطوبت و بلغم از بدن است، از پایین آورنده‌های مناسب چربی خون محسوب می‌شود.
* مصرف روزانه یک قاشق چای‌خوری پودر یا نیمکوب شده سیاه‌دانه یا دانه تره هم می‌تواند در کاهش چربی خون نیز تأثیر داشته باشد.
* سیر، سویا، گشنیز، جعفری و شوید از سبزیجات موثر در کاهش چربی و کلسترول است. به عنوان مثال، نوشیدن دم‌کرده شوید و لیمو عمانی یک ساعت پس از غذا می‌تواند در کاهش سطح کلسترول و چربی خون موثر باشد.
* چای پور (Puer) یکی از معروف‌ترین انواع چای چینی است که دارای خواص بسیار قوی کاهنده چربی و کلسترول است.
* دم کرده پوست نارنگی و زنجبیل نیز می‌تواند موثر باشد.
* جومینگ ز (Jueming ze) نیز گیاه بسیار موثری در کاهش چربی، کلسترول و قند خون است.
* نوشیدن دم‌کرده زینان و عناب نیز در این امر موثر است.
* مصرف سماق همراه غذا نیز به دلیل تأثیراتی که روی صفرا دارد، می‌تواند تأثیرات مناسبی در پایین آوردن چربی خون داشته باشد.
برخی گیاهان به مقدار زیادی ساپونین دارند و به همین دلیل خاصیت کف کنندگی در آن‌ها وجود دارد. در جانوران خون گرم از نظر سیستمیک ساپونین جذب نمی‌شود ولی چون کشش سطحی را کم می‌کند (مثل رزین) چربی‌ها و کلسترول به آن باند شده که خود سبب دفع کلسترول از بدن می‌شود. این گیاهان عبارتند از:
* تخم شوید (Anethum Graveolens) : در داروخانه ها دارویی بنام آنتوم موجود است که به صورت قرص است و حاوی شاه تره، کاسنی و شوید می‌باشد. این دارو پایین آورنده چربی خون است. این دارو که بیشترین ماده مۆثر آن شوید است، طبیعت گرم دارد.
* شوید : در کسانی که ترش می‌کنند و سوزش سردل دارند خیلی مۆثر است. همچنین زیاد کننده شیر و لاغر کننده است. پایین آورنده چربی خون نیز هست. (قطره دیل سان)
* کاسنی (Chicore): به نام عربی آن الهندبا است در حدیثی از حضرت محمد آمده است : برگی از کاسنی نیست مگر قطره ای از بهشت بر آن باشد. کاسنی تقویت کننده معده، ضد درد و ضد تب است و در درد چشم، بیماری‌های کبدی، یرقان، قولنج نارسای کلیوی و در بیماری‌های اعصاب از آن استفاده می‌شود. کاسنی طبیعت سرد دارد.
* شاه تره : طبیعت سرد دارد و از گیاهان دیگر در فراورده آنتوم است. این گیاه تصفیه کننده خون، صفرا آور، بر طرف کننده خارش‌های جلدی و اشتها آور است و در درمان یرقان و تصلب شرایین نیز از آن استفاده می‌شود. از عرق آن به عنوان تقویت کننده و اشتها آور استفاده می‌شود.
* آرتیشو - کنگر فرنگی (Cynara Scolymus): پایین آورنده کلسترول خون است (قطره سینا بیل)
* سیر : پایین آورنده فشار خون و چربی خون است و اثرات ضد میکروبی نیز دارد و طبیعت گرم دارد.
عصاره برگ گیاه «مرزه» چربی خون را کاهش می‌دهد
نتایج حاصل از یک طرح تحقیقاتی در لرستان نشان می‌دهد که استفاده از عصاره برگ گیاه «مرزه» باعث کاهش چربی خون می‌شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: این طرح تحقیقاتی از سوی کارشناسان گیاهان دارویی لرستان در آزمایشگاه مرکز تحقیقات گیاهان دارویی لرستان به مدت یک سال انجام شد.
دکتر «شهرام توفیقی» نام علمی این نوع گیاه دارویی را «ساتورجاخوزستانیکا» ذکر کرد و افزود : در این طرح تحقیقاتی اثرات موثر این گیاه برای نخستین بار روی انسان در کشور به اثبات رسید. وی افزود قبلاً این گیاه به عنوان مکمل غذایی برای انسان از سوی کارشناسان معرفی شده بود. یافته‌های این آزمایش نشان می‌دهد که مصرف این نوع گیاه مانند داروهای شیمیایی میزان چربی خون را در بدن انسان کاهش داده و اثرات بسیار مطلوبی در این زمینه دارد.
وی اضافه کرد: پژوهشگران گیاه را پس از تبدیل به پودر، به شکل کپسول خوراکی درآورده تا برای کنترل چربی خون افراد بیمار از آن استفاده نمایند.
وی یادآور شد: چند سال پیش یک گروه پزشکی نیز یک نوع گیاه مرزه در شمال استان خوزستان کشف کرده که خاصیت‌های مفید دارویی دارد. پیش از این نیز یک گروه علمی در لرستان کشف کردند که عصاره برگ زیتون برای کاهش کلسترول خون بسیار مفید می‌باشد.
نکته قابل توجه این که اگر بیماری در حال استفاده از داروهای شیمیایی نظیر سیمواستاتین یا آترواستاتین برای چربی بالای خون است نباید بدون نظر پزشک این داروها را قطع کند و برای جایگزینی با گیاهان دارویی باید با پزشک معالج خود مشورت کند.




تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:کاهش چربی خون با گیاهان دارویی,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

10 شغـل مرگبـار دنیـا کدامند؟!

آیا به دنبال شغلی جدید برای خود هستید ؟ ممکن است قبل از انتخاب شغل آینده خود بخواهید به این لیست نگاهی بیاندازید. ده شغل که احتمال مرگ و میر در آنها به نسبت سایر مشاغل، بسیار زیادتر است.

 رتبه بندی این لیست بر اساس آمار و اطلاعات کشور ایالات متحده آمریکا میباشد و ممکن است در سایر کشور ها متفاوت باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:10 شغـل مرگبـار دنیـا کدامند؟!,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

فرد کلاهبرداری که با تشکیل کلاس‌های غیر قانونی زالو درمانی و جعل مدرک و دادن وعده شراکت در پروژه‌های پرورش زالو از قربانیانش یک میلیارد ریال دریافت می کرد،دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت پرونده کلاهبرداری از کلانتری 22 مهرشهر مبنی بر اینکه فردی به نام مازیار با معرفی خود به عنوان دکتر و متخصص در زالو درمانی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی در این رابطه کرده و از هریک از متقاضیان برای شرکت در کلاسهای آموزشی پرورش زالو مبلغ 35 میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده است پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های بیشتر جزئیات پرونده و تحقیقات تکمیلی از شکات پرونده که پنج نفر بودند مشخص شد که این فرد با ادعای اینکه مدرک خود را از برخی از کشورهای آسیای شرقی همچون کشورهای ژاپن، مالزی، تایلند و سنگاپور دریافت کرده است، با دایر کردن کلاسهای آموزشی در امر پرورش زالو کارآموز جذب کرده و خود نیز با صدور گواهینامه مهارت در پرورش زالو کار خود را به صورت قانونی جلوه می‌داده است.

سرهنگ گل صباحی افزود: مأموران در ادامه با انجام تحقیقات نامحسوس و جمع آوری دلایل و مدارک لازم و استعلام از وزارت جهاد کشاورزی دریافتند که گواهینامه‌های صادره تماماً جعلی است و متهم پس از سپری کردن آموزشهای لازم در یکی از کشورهای آسیای شرقی در خصوص پرورش زالو مهارت کسب کرده است.

وی گفت: این فرد پس از بازگشت به ایران شروع به برپایی کلاسهای آموزشی به فراگیران کرده و در پایان کلاسها مدارکی را ارائه می‌داده که از روی نمونه اصلی آن تهیه و کاملاً جعلی بوده است.

گل صباحی اظهار داشت : متهم در ادامه کلاهبرداری از طعمه‌های خود با دادن آموزشهای لازم و به بهانه شرکت داوطلبان در پروژه پرورش زالو از آنها مبلغ یک میلیارد ریال دریافت کرده و در این باره هیچگونه اقدامی انجام نداده و هیچ گونه آدرسی از خود در اختیار شکات قرار نمی‌داده و با پیگیریهای شکات نیز پاسخگوی تلفنهای آنها نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: سرانجام از طریق اقدامات اطلاعاتی مأموران، مخفیگاه متهم در مهرشهر کرج شناسایی و با تحت نظر قرار دادن محل و پس از اطمینان از حضور وی در آنجا طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازرسی از منزل وی چندین فقره گواهینامه مهارت پرورش زالو به صورت خام به همراه مهر شرکت مذکور کشف و ضبط شد.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران در مواجه با دلایل و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و بیان کرد که با دیدن آموزشهای لازم و اخذ مدرک از شرکتی در یکی از کشور‌های آسیای شرقی به کشور ایران بازگشته و پس از برگزاری کلاسهای آموزشی از روی گواهینامه اصلی خود نمونه‌هایی را تهیه و با چاپ اسامی متقاضیان بر روی آن، مبالغی بالغ 100 میلیون تومان از آنها دریافت و سپس آنها را در پروژه‌ای که وجود خارجی نداشت شریک می‌کرده است.

متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آنجا با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی راهی زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در هشدار به شهروندان گفت:
افراد قبل از تصمیم به هرگونه ثبت نام در کلاسهای آموزشی یا فعالیت و مشارکت در هر پروژه اقتصادی، علمی و تجاری پس از استعلام از سوابق آن آموزشگاه یا شرکت از اعتبار و قانونی بودن آن یقین حاصل کرده و سپس در این خصوص اقدام کنند تا در دام کلاهبرداران و شیادان نیفتند.




تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:کلاهبرداری میلیونی با زالو! ,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

عادتـهایی که دنـدان‌ها را خـراب می‌کنـد


شاید شما هم یکسری عادت‌هایی داشته باشید که به مرور زمان موجب خرابی دندان هایتان شود؛ پس بهتر است که آنها را بشناسید و هر چه سریعتر ترک‌شان کنید. در ادامه ایمیل پرشین استار 22 مورد از عادت‌هایی که موجب خرابی دندان هایتان می‌شود را یادآور می شویم که امیدواریم آنها را بشناسید و انجام ندهید.
 
در ادامه مطالب میخوانیم



ادامه مطلب...
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
برای دوستانی که دوست دارم همیشه سالم باشند
.
درمان سرماخوردگی فوری در یک روز

خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند.

درد وخارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا" همه ما در هنگام سرماخوردگی از آنها رنج می بریم ، بنابراین طبیعی است که همه ما از این بیماری متنفریم. معمولا" درمان کامل سرما خوردگی حدود ۵ روز طول می کشد اما اگر ما رژیم غذایی و روش زندگیمان را تغییر دهیم می توانیم سریعتر از دست این بیماری ویروسی خلاص شویم.

آب بنوشید :

وقتی بدن ما با سرماخوردگی مبارزه می کند نوشیدن مایعات خیلی اهمیت دارد و به بدن ما خیلی کمک می کند. بنابراین حداقل ۶ لیوان در روز آب بخورید . علاوه بر آب ، از آب میوه ها و آب سبزیجات طبیعی و شیرین نشده نیز می توانید استفاده کنید اما از مصرف نوشیدنیهایی مثل قهوه ، چای سیاه غلیظ و سودا خودداری کنید. زیرا این نوشیدنیها به جای آنکه به بدن شما آبرسانی کنند ، آب بدن شما را کم می کنند. نوشیدن آب زیاد به بدن شما کمک می کند که سموم و مواد زائد را سریعتر دفع کند و باعث می شود که خون و سلولهای شما به خوبی کار کنند.

بخوابید:

وقتی می خوابید و یا استراحت می کنید ، در واقع به بدنتان اجازه می دهید که همه انرژی خود را برای مبارزه با سرماخوردگی بکار گیرد . خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند. بنابراین حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و علاوه بر آن در طول روز هم حتما" چند خواب کوتاه داشته باشید.

مواد مقوی مصرف کنید:
وقتی بدن شما با سرماخوردگی مبارزه می کند برای اینکه قوی باقی بماند و بتواند درمقابل این بیماری از خود دفاع کند ، به انرژی و غذای مقوی احتیاج دارد.از خوردن غذاهای سرخ شده ، شور ، چرب و شیرین خودداری کنید در عوض از غذاهایی استفاده کنید که سبک و مغذی باشند و هضم آن ها برای بدن آسانتر باشد. برای مثال میوه ها ، سبزیجات ، غلات و پروتئینهای بدون چربی که سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند برای بدن بیمار بسیار مفید ند. غذاهای آبدار به درمان سرماخوردگی خیلی کمک می کنند. برای مثال سوپ مرغ با رشته فرنگی برای درمان سریع سرماخوردگی بسیار مفید است. سوپ مرغ دارای خواص غیر التهابی است و حرکت موکوس ها را بطور موقتی تسریع می کند و در نتیجه منجر به تسکین احتقاق(گرفتگی بینی ) و کاهش زمان تماس ویروس با پوشش داخلی بینی می شود.

دارو :
اول داروهای گیا هی
داروهای زیادی برای درمان سرماخوردگی وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم که وقتی نشانه های سرماخوردگی آغاز شد شما هر روز ۴ وعده و در هر وعده ۴۰۰ میلی گرم ویتامین سی به همراه آب فراوان مصرف کنید و علاوه بر آن هر ۶ ساعت یکبار یک قرص زینک مصرف کنید.



تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:درمان سرماخوردگی فوری در یک روز,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 تلاوت های استاد محمد عبدالعزیز حصان  

  
 
 
ردیف سوره و آیات تلاوت شده مدت دریافت
1 تحریم، حاقه آیه 1 تا 24 59':35"
20.8 MB
2 دهر 23 تا آخر،مرسلات، زلزال،عادیات،قارعه،تکاثر،عصر 53':00"
18.5 MB
3 یوسف 1 تا 29(1) 40':20"
14 MB
4 انفال 1 تا 24 30':30"
10.6 MB
5 حجرات 13 تا آخر،قاف 1 تا 35 28':15"
9.87 MB
6 انعام 151 تا 159 24':25"
8.55 MB
7 فجر 27 تا آخر، لیل،بلد 18':45"
6.55 MB
8 سباء 24 تا 45 24':15"
8.48 MB
9 احقاف 29 تا آخر،محمد 1 تا 17 27':05"
9.47 MB
10 آل عمران 133 تا 146 24':50"
8.69 MB
11 فاطر 1 تا 12 22':15"
7.78 MB
12 مریم 1 تا 36 32':25"
11.4 MB
13 نمل 15 تا 44 51':30"
18 MB
14 صافات،18 تا آخر،صاد 1 تا 40 50':55"
17.7 MB
15 یوسف 1 تا 29(2) 27':10"
9.52 MB


موضوعات مرتبط:

استاد محمد عبدالعزیز حصان


ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

دانلود تلاوت های تصویری استاد مصطفی اسماعیل

 

1 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - سوره رعد استديو
2 - شيخ مصطفى اسماعيل درأمريكا 1978در سال
3 - ویديو سوره بقرة - شيخ مصطفى اسماعيل
4 - ويديو أحزاب - شيخ مصطفى اسماعيل
5 - ويديو بقرة و آل عمران و شعراء و صافات و فتح - شيخ مصطفى اسماعيل
6 - ویديو سوره قمر و قصار السور-در مسجد الحسين - شيخ مصطفى اسماعيل
7 - ويديو نازعات - در مسجد حسين - شيخ مصطفى اسماعيل
8 - ويديو سورة أحزاب - شيخ مصطفى اسماعيل
9 - ويديو سورة بقرة- در مسجد حسين - شيخ مصطفى اسماعيل
10 - ويديو سورة توبة - شيخ مصطفى اسماعيل
11 - ويديو سورة رعد - شيخ مصطفى اسماعيل
12 - ويديو سورة زمر - شيخ مصطفى اسماعيل
13 - ويديو سورة شمس - شيخ مصطفى اسماعيل
14 - ويديو سورة طارق - شيخ مصطفى اسماعيل
15 - ويديو سورة مائدة 1 - شيخ مصطفى اسماعيل
16 - ويديو سورة مائدة 2  - شيخ مصطفى اسماعيل
17 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - سوره قمر الرحمن
18 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - احزاب 1
19 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - احزاب 2
20 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - بقرة
21 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - رعد 1
22 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - رعد 2
23 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - شمس
24 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - طارق
25 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - نجم
26 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - سوره بقره
27 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل طه
28 - ويديو سورة نجم شيخ مصطفى اسماعيل
29 - ويديو سورة مريم - شيخ مصطفى اسماعيل
21 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - توبة
22 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - زمر
23 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - صافات
24 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل - فتح
25 - ويديو شيخ مصطفى اسماعيل -  فاطر




ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

امروز تلاوت فوق العاده زیبا و استثنایی از استاد مصطفی اسماعیل را تقدیم میکنم.این تلاوت مربوط به دوران جوانی استاد میباشد.

اوج هایی که استاد در این تلاوت خوانده در کمتر تلاوتی از ایشان وجود دارد.استاد این تلاوت ماندگار را با آمادگی بسیار زیادی اجرا کرده است.البته قسمتی از تلاوت در دسترس بنده بود.امیدوارم لذت ببرید.

 

  زمان تلاوت: ۱۵دقیقه
حجم : ۳ مگابایت



ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی