چند روز دیگه بهارعشق خدائی میاد
بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.

چند روز دیگه بهارعشق خدائی میاد

 

چند روز ديگه بهار مياد و همه‌ چيز رو تازه مي‌كنه، سال رو، ماه رو
 
روزها رو، هوا رو، طبيعت رو، و مهمتر از همه دلها رو قلبها رو "
 
ولي فقط يك چيز كهنه ميشه كه به

 
 
همه این تاز‌گي ها مي‌ارزه
 
 
اون هم دوستیمونه...
 
 
 
تمام سپاس من از آن کسانی است
 
 
که به من نیاز نداشتند
 
 
اما فراموشم نکردند
 
دوست شما عشق خدائی
 
 
 
یادمه یکی به من گفت :
 
 
که تو چقدر تنهائی ...
 
 
گفتمش در پاسخ :
 
 
که تو در اشتباهی
 
 
 
تن من گر تنهاست
 
 
دل من با دلهاست
 
 
دوستانی را دارم
 
 
گر چه دورند از من
 
 
همه از جنس بلور
 
 
 
یادشان در دل من
 
 
قلبشان منزل من
 
 
که مرا دعا کنند و دعایشان کنم
 
 
 
به امید آنکه دفتر سی صدد و شصت و پنج برگی زندگی امسالتون رو ...
 
 
خدا با بهترین خیر و برکت و رحمت و بخشایش خویش نقاشی کنه...
 
 
پیشاپیش تولد تازه بهاری دیگر در دلهای
 
 
 
پر شورتان مبارک باشه...
 
برای همه شا تعطیلات خوب و سالمی آرزو میکنم و یه خواهش دارم خوب رانندگی کنید مهربون باشید
 
قلب کسی رو نرنجونید اگه دوستی فامیلی دارید با اون قهر هستید آشتی کنید و به روح خودتان تازگی
 
بدید و برای همه آرزوی خوبی و شادی کنید حتی کسانی که با شما مخالف هستن  باز هم مثل همیشه
 
برای همه شما آرزوهای شما رو آرزو میکنم منو سر سفره سال تحویل از دعای پر خیرتون فراموش نکنید

دوست شما عشق خدائی

 






تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:بهار مياد دوست شما عشق خدائی ,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی